nedeľa, 21. februára 2016

Estée Lauder - Double Wear Stay-in-Place concealer (Review)

V predchádzajúcom článku som vás informovala o tom, že si brúsim zúbky na nový korektor. A keďže sa mi Affinitone od Maybelline minul skôr ako som predpokladala, bola som nútená konať rýchlo. Po drogérkových korektoroch som sa rozhodla uprednostniť vyššiu triedu a vyskúšať, či bude za to stáť Estée Lauder Double Wear Stay-in-Place Concealer.
 

So zľavovým kupónom a zákazníckou kartičkou som nabehla do Fann parfumérie a kúpila som ho za cenu približujúcu sa tej, ktorú som ochotná do korektoru vraziť.

Ešte predtým, ako s recenziou začnem, chcem vás upozorniť, že tento korektor budem používať len na zakrytie vyrážok a a iných nedokonalostí na pleti, nie na okolie očí. Myslím, že na tento účel lepšie poslúžia rozjasňujúce prípravky, teda nie tie, ktoré sľubujú maximálne krytie, pretože tieto môžu pokožku vysušovať (a preto sú vhodnejšie práve na vyrážky).


1. Sľuby a očakávania

"Korektor hravo prekryje všetky nedokonalosti Vašej pleti, či už sa jedná o pupienky, drobné jazvičky, tmavé kruhy pod očami alebo pigmentové škvrny. Poskytuje stredný až vysoko krycí účinok, ktorý vydrží až neuveriteľných 15 hodín. Textúra i napriek tomu ostáva veľmi ľahká a príjemná. Dermatologicky a oftmatologicky testované. Bez parfumácie. Ochrana pred slnečným žiarením SPF 10."

Práve jeho sľubovaný vysokokrycí účinok bol najdôležitejší bod, prečo som tomuto korektoru dala prednosť pred ostatnými. Ktovie, či skutočne vydrží 15 hodín - tak dlho som pravdepodobne na tvári make-up ešte nemala. SPF 10 - netuším prečo tam strelili aj ochranu pred UVB žiarením, istotne ide len o marketingový ťah.

2. Balenie a aplikátor

Ide o klasický korektor v 7 ml fľaštičke. Množstvo primerané cene. Ani neviem odkiaľ, ale mám zafixované, že korektory s penovým aplikátorom sú primárne určené na nedokonalosti a prípravky v tube na kruhy pod očami. DW Stay-in-Place má prvý spomenutý aplikátor, preto sa dobre a presne nanáša tam kde ho treba.


3. Krytie

Stačí naniesť veľmi malé množstvo, rozotrieť a je to. Ja používam osvedčený perfektný štetec od Zoevy Concealer Buffer, ktorým ho rozťupkám dostratena. Priznám sa, že som sa bála odtieňa č. 02 Light Medium, lebo som sa stretla s názormi, že ide o ružovkastý odtieň. Ostatné odtiene 01 Light a 08 Warm Light Medium však už boli úplne mimo hru. 01 je najsvetlejšia - nechcela som riskovať krátery na pleti a 08 je síce do žlta (čo by mi vyhovovalo), ale ide už o tmavší odtieň. Zobrala som teda 2-ku a musím povedať, že mi sedí fantasticky. Snáď mi bude slúžiť celoročne ako overený Affinitone, ktorý môžem používať v zime ako Snehulienka aj v lete keď som skôr Pocahontas :-)
Čo sa týka výdrže - po týždennom každodennom používaní môžem potvrdiť, že Stay-in-Place skutočne ostáva na svojom mieste. Prežije aj večerné spotenie sa v posilke, kam letím rovno z práce. Ale to je mi už potom vlastne jedno, lebo pri cvičení nečakám, že celá maskérňa ostane tam kde má byť.
Ak ste rovnako ako ja čítali o tom, že tento korektor zanecháva matné mapy, tak vás môžem ubezpečiť, že mne sa to nestalo. Znova upozorňujem, že neviem ako by sa korektor správal pod očami na tenkej a suchšej pokožke - tu je možné, že by ju ešte viac vysušil a mohli by sa objaviť matné a suché škvrny. Preto - ešte raz (a naposledy) - tento korektor mi slúži len na menšie či väčšie nedokonalosti na tvári.

4. Stay-in-Place versus Affinitone


Tento skvelý korektor od Maybelline za ešte lepšiu cenu som si kúpila niekoľkokrát. Ako som spomínala - jeho odtieň "Natural" mi sedí v každej ročnej sezóne. Navyše dobre kryje a nie je ho na pleti vidno. Tiež ho používam len na vyrážky a nedokonalosti, nie pod oči. Keď som si Stay-in-Place priniesla domov, zistila som, že má veľmi podobný odtieň ako Affinitone, čomu som sa veľmi potešila. Farebné splynutie s pleťou je preto pri oboch prípravkoch takmer rovnaké. Affinitone rozhodne vydrží dostatočne dlho, ale pot ho žiaľ porazí. Zdá sa mi, že vysušuje trošku menej, preto by bol vhodnejší aj na suchú pleť. Má krémovejšiu konzistenciu ako Stay-in-Place. Oba korektory majú rovnaký aplikátor a takmer identický objem (Affinitone má o 0,5 ml viac).



Ak by som nechcela vyskúšať high-end korektor, určite by som si tento Affinitone vedela kupovať stále dokola, lebo je naozaj úžasný. Dúfam, že ho neprestanú vyrábať, aj keď sa z niektorých drogérií už pomaly vytráca, keďže na trh prišiel Fit Me. Úprimne, kvalitatívny rozdiel medzi Affinitone a Stay-in-Place nie je až taký priepastný ako rozdiel v cene. Keď sa mi minie Stay-in-Place (resp. keď už bude po záruke) a nebudem mať opäť chuť experimentovať, vraciam sa jednoznačne opäť k Affinitonu.

5. Spokojnosť?

Ak ste si prečítali celý pokec až potiaľto, určite už viete môj názor. Áno, som spokojná. Či cena zodpovedá kvalite - to neviem. Doteraz som nemala korektor, ktorý by bol drahší ako 10 Eur. Neviem, či by som za tento dala pôvodných 24 Eur, ale so spomínanými zľavami to tak nebolelo.
Či by som ho odporučila aj na veľmi problematickú pleť? Určite áno. Myslím, že jeho krytie je tak perfektné, že si hravo poradí aj s výraznejšími nedokonalosťami ako mám ja. Možno by však bolo treba naniesť trochu väčšie množstvo, následne sa precízne vyhrať pri jeho rozotieraní a v neposlednom rade dôkladný výber odtieňa.
Ak si majiteľkou suchej pleti, radšej by som išla do Affinitonu alebo by som uprednostnila iný korektor na suchú pleť. V tomto prípade však treba aj upustiť od vysoko krycieho účinku, ktorý sám o sebe môže spôsobovať vysušenie.
V skratke - na normálnu až zmiešanú pleť je tento korektor skvelý. Bodka.

1 komentár:

  1. Páči sa mi obal a tiež že ma prirodzenejšie krytie. Podľa mňa stojí za vyskúšanie. :)
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na giveaway:
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/2016/02/giveaway-time.html

    OdpovedaťOdstrániť