sobota, 13. februára 2016

January Beauty News

Hoci sa už čoskoro prehupneme do druhej polovice februára, ja by som vám rada ukázala novinky, ktoré som si kúpila ešte minulý mesiac. Tu sú všetky pokope:


Keďže kozmetiky stále pribúda, treba ju nejako dostať "pod kontrolu", resp. upratať. Na to mi už pár dní slúži nový make-up organizér, ktorý som zohnala na Ebay. Má priehradky na rúže, korektory a spol. a do ľavej časti som si umiestnila púder a blusher. Samozrejme, nemám v ňom nasáčkované všetky tie laky, čo vidíte na obrázku - ten je len ilustračný, aby ste videli moje nové prírastky za minulý mesiac :-)


Nedávno som sa rozhodla, že si nechám narásť trošku dlhšie nechty, ale ako iste viete, na dlhších nechtoch sa lak rýchlejšie olupuje. Preto som si nechala poradiť od youtuberky Kristy a kúpila si podkladový lak Bonder od Orly. Tento podlak sľubuje výdrž laku až do dvoch týždňov. To síce odskúšané nemám, lebo tak dlho nevydržím mať jednu farbu na nechtoch; ale na obrázku nižšie uvidíte ako vyzerá môj lak s touto bázou po siedmich dňoch:


Matný topcoat, ktorý na tejto fotke držím v dlani je tiež od značky Orly, ale s ním vôbec nie som spokojná. Čakala som krásny matný saténový finish, ale nepomohli ani dve vrstvy. Lak ostal stále lesklý:


Mimochodom, tento bledo ružový lak je tiež jedna z mojich noviniek - Maybelline Forever Strong Superstay. Odtieň je oveľa krajší ako na fotke. Mám ho cvaknutý aj na Instagrame

Zľava: Maybelline Colorama - č. 83, Maybelline SuperStay - "Pink in the park", Catrice - "Must have STEELetto"

Od začiatku roku som neodolala ani ďalším pekným lakom - malinovo ružový Colorama, tiež od Maybelline a sivo fialkový s metalickým shimmerom zn. Catrice


Tradááááá, konečne som si aj ja zaobstarala toľko ospevované Color Tattoo. Prvý bol v odtieni Pink Gold a keď som ho vyskúšala, hneď som si bežala po ďalší - Eternal Silver. Sú vážne také bohovské ako všetci hovoria :-)


Nejakým zázrakom sa mi podarilo naraziť na tento dávno zabudnutý rúž Maybelline v odtieni Juicy Bubblegum, ktorý sa určite už vyše roka nepredáva. Je to krásny ružovo-fialový odtieň - presne taký, aký sa mi hodí.


Tento blusher, alebo ak chcete, lícenku od Catrice v odtieni La Lavender, som objavila vďaka PetraLovelyHair a musím povedať, že aj ja som s ňou spokojná. Je krásna, no len v jemnom množstve. Keď sa to preženie, vyzerám ako slivka :-D .. nanášam vždy skoseným štetcom od Sigmy a balenie si vždy obrátim naopak (ako na fotke), aby som na vrchnú čas nabrala svetlejšie tóny a na spodnú tie výraznejšie. Takto podobne sa potom farby rozprestrú aj na líčkach.

Máte aj vy niektorý z týchto produktov? Ako ste spokojné?
Mám na Vás ešte jednu prosbu - potrebujem si kúpiť korektor, pretože môj súčasný Maybelline Affinitone už dosluhuje - a chcem Vás poprosiť o tip. Korektor chcem používať výlučne len na vyrážky alebo drobné začervenania, nie na kruhy pod očami. Zatiaľ ma oslovil Double Wear Double Wear Stay-in-Place od Esteé Lauder, ale privítam aj ďalšie názory :-)

Ďakujem za každý komentár!

10 komentárov:

  1. hmm ten Bonder by som mohla vyskúšať, i keď mne sa lak olupuje už po troch dňoch :( mám krehké a tenké nechty. A colortattoo som si úplne zamilovala, nosím to ako podkladovú bázu, pretože mi na tom perfektne držia tiene :)
    Drew's Beauty

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Bonder je úžasná vec, kým som ho nemala, tiež mi lak nevydržal dlhšie ako 3 dni.
      Color tattoo je perfiš, ale ako báza mi nevyhovuje. Tien sa po pár hodinách zlieva do čiarok.. na tento účel používam klasickú bázu pod tiene..

      Odstrániť
  2. Ahoj, pekne veci si si kupila. Mna orly sklamala, bonder sa este dal, ale farebny orly lak bol o nicom, takisto aj nejaky spevnovac, postiepili sa mi vsetky nechty. Na spevnenie jednoznacne eveline 8 v 1 z akejkolvek drogerky. A korektor skus cartice liquid camouflage, aj peta ho chvalila. Mas pekny blog, rada ho citam. Chcela som sa opytat ako si spokojna s tou paletkou ruzov od BH. Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za tvoj záujem, Evelin; a takisto aj za upozornenie na farebné laky Orly. Zatiaľ nemám ani jeden ;-)
      Pozriem na ten korektor v DM-ke, keď tam nabudúce budem.
      A čo sa týka rúžov BH Cosmetics - rada by som niekedy spravila recenziu. Rúže sú úžasné, väčšina z nich (všetky okrem béžových a hnedých) majú úctyhodnú trvácnosť. Ešte som ani nestihla vyskúšať všetky odtiene, ale najviac som si zamilovala tie fialové. S tým štetčekom to možno chce viac citu a času, ale výsledok stojí za to.

      Odstrániť
  3. Ty laky jsou krásné, mají boží odstíny! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Bonder si rozhodne pôjdem kúpiť. Pretože mi obyčajný lak vydrží ledva dva dni a potom sa začne olupovať. Ďakujem za skvelý tip! :)

    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju giveaway. Budem rada ak sa zapojíš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To veľmi dobre poznám. Tiež mi predtým vydržal lak doslova pár hodín..
      Bonder je parádna vecička, odporúčam :-)

      Odstrániť